...

Jo hej. Vad ska man skriva här då? Snacka om att jag är trött om dagarna. Funderar på att lägga mig riktigt tidigt idag, vem tror jag klarar de? Knappt jag själv. Och med denna trötthet osv så känns de inte som att jag orkar skriva något här, samma visa jämt;) men ja nu så... Är på jobbet och har lunch rast ett litet tag till...(rad byte... Haha Skriver ju ifrån mobilen) I lördags när jag, tösen och hennes pappa åkte till västerås så sa hon sin första 3 ords mening. Snacka om att man blev chockad. Utanför Enköping så pekade jag och visade tösen en traktor, sen sa hon vid varje hörn att de va en traktor. Haha. Helt plötsligt så säger hon "pappa titta tjakto". Sen semestern vid v28 så har allt bara sagt poff iaf hennes talsätt. Förra veckan var hon sjuk och denna veckan jätte hängig och grinig, såg i helgen vad som va boven... 4 tänder börjar att titta fram sakta men säkert samtidigt. Dax att jobba.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback