Lunch

Nu har jag lunch och passar nu på att sitta ute med min "lunch" som idag består utav energi dricka och en kexchoklad. Haha ja, vem har sagt att jag är nyttig;) Men är inte hungrig... Om 3 veckor blir jag större, hela 21år. Stor va? Haha. De känns ju inte direkt spec eller något sånt... Eller? De beror helt på min mamma, vad hon ger för svar;) när jag sen kommer hem så måste jag leta efter tösens telefon. Hon har frågat efter den länge nu och i morse blev hon ledsen då jag inte visste vart den var. Letat lite snabbt igenom hennes rum och de va lite roligt för tösen kom efter och letade exakt på samma ställen. Hon la sig ner för att kika under sängen, tog upp sitsen på bilen för att kolla om den var där. Härm apa nr 1. Hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback