Maskans Helg =)

Hej Hej!
Nu sitter man här, tösen sover sen ett tag tillbaka.
Hon har inte sovit någon middag idag och man märkte på hennes humör och sätt att hon va riktigt trött så de vara bara att säga natti natti.
Jag har en GALEN tandvärk, igen.. samma tand. Åååh så roligt, knapra tabletter så de står härliga till. Suck!

Nu kan jag förklara lite mer detaljerat hur min helg har varit.

Fredagen:
Tösen och jag var ju hemma då hennes dagis hade planerings dag.
Vi följde med Linda ner på stan och strosade runt. Köpte inte så mycket bara några armband + halsband till tösen då hon hela tiden ska ta mina :)
När vi kom hem så skickade tösens pappa ett sms och skrev att han skulle komma strax och planerna då blev att åka till Västerås.
Han kom 16.30 och mitt/vårat tåg gick 16:45 och tösens pappa kunde inte köra alla till tågstationen så de fick springa till tåget och jag åkte med tösens pappa ^^
Men tur så hann de med tåget. När vi sen landande i Västerås så skulle alla åt varsitt håll.
Jag skulle träffa Maskan som satt och väntade på mig :D
De va planerat att hon skulle jobba natt men de slutade med att hon inte behövde de så vi planerade kvällen/natten/morgonen/kvällen (dagen efter) tillsammans :D

Handlade även en ny jacka åt mig, 2 par skor och fick en fin fin klänning utav Maskan i födelsedags present (även fina tröjor).
Vi åkte senare hem till henne, snackade och fixade i ordning oss.
Sen bar de av ut till Konrad. Vi dansade, dansade, gick runt, dansade osv :) hehe. Tack för en trevlig kväll Maskan <3

Lördagen:
Segade massa hos henne tills kvällen började och då åkte vi in till stan och kollade på bio.
Flickan som lekte med elden - Visst den va Ok, men sjukt Seg(!!) Hade förväntat mig mycket mer.
Sen bar de av hemåt och kom hem runt 11 och somnade strax efter.

Idag:
Fick tösen tidigt, tvättat, lekt i lekparken, städat här hemma osv :D




Jackan :)


Fina klänningen :)


Skorna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback