Nu var de dax igen.

Jag sitter här på soffan och fixar med datorn, jag tömde hela datorn och började om på 1. Med lite mus klickar så verkar de funkar mer än bra nu :D
Tösen ligger på marken och gör ljud med munnen för att locka lilla Gismo till sig. Funkar inte så bra ;)
Ja, och med det så är Gismo nu hemma hos oss.
De fick bli en Gismo, då han verkligen ser ut som en :D

Gismo ligger i soffan och sover. Jag har ju en hörn soffan och själva hörn delen så är de en liten "hylla" under som han sover på. Är glad att han har hittat sin "plats" och gå undan när han inte vill att tösen ska vara på han.

Vi fick hem Gismo idag och de har gått sjukt bra, han och tösen har även lekt med varandra.

Hämtade även ut alla kläderna jag hade beställt förra veckan. Sjuukt nöjd!
Nästan alla kläder till tösen va för stora, men tur att man kan vika in/upp. Och hon blir ju inte mindre ;)

Kaanske skriver mer sen, men just nu så orkar jag inte mer.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback