Trötter..

Jag som va sjukt trött igår och trodde att jag skulle somna tidigt.
Jo, så när somnade jag? Kl 6 på morgonen. Woho!
Fick sen lov att gå upp kl 10, gå hem och börja tvätta kl 11.
Så LITE trött är man allt.

Tösen kommer strax hem.
Tror jag ska till mamma?!
Jag hade nyss ringt henne och sa att vi inte dyker upp, pga att jag är så sjukt trött. Men ändå vill jag dit, hon har inte träffat Tösen på länge nu osv.
Jag får se hur de blir med det.


Jag skrev ju ett arg brev till grannen för någondag sen.
Jag har inte träffat henne sen dess men imorse när jag kom hem så gjorde jag de.
Hon påpekade brevet men de hon sa va att hon förstod mig, bad om ursäkt och tyckte att de va  Bra utav mig att jag tog de direkt med henne (skrev brevet) än att ringa tex hyresvärden direkt.
Jag är glad att hon förstod varför hon fick brevet.
De är ju aldrig kul då man bråkar med sina grannar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback