Avril.. SÅ TRÅKIG!

Jag kollade för ett tag sen på MTV och de va massa band som man fick se live från deras egna "små" spelningar.
Eller ja, hur man nu ska förklara.

När man va mindre så tyckte jag att Avril Lavigne va bra, så ja man höjde ju lite när just hennes spelning va. För man kunde ju nästan alla de låtarna hon sjöng.
Men de va fan jobbigt att titta på henne, hon gör verkligen inget på scen. Står där och sjunger och inget mer.
Jag hade faktist trott något mer då man har sett hennes musik videor.
Hon känns verkligen inte trovärdig på scenen :S



Ett ex, men här rör hon på sig lite. Men om man tänker vilken musik det är, och ändå kör hon bara inlärda rörelser...

Kommentarer
Postat av: djustd

Glad påsk på dig! =)

2010-04-03 @ 13:07:52
URL: http://djustd.blogg.se/
Postat av: Maskan

jag tycker då hon är kass på att sjunga live:P

2010-04-07 @ 20:27:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback