Bättre

Det inlägget som skrevs tidigare (under denna) så va allt piss, mitt i allt och humöret fanns inte för 5öre.

Men nu är det bättre. Gick ut på gården för att jag skulle träffa 2 personer men de slutade sen med att vi va totalt 9st. Haha men de varade inte länge för jag och Binda gick sen ner till ica.
Tvungen att köpa lite tröst godis ^^

Tösen sover och jag önskar att min dator funkade som den skulle så kunde jag kika på film och ta de lugnt.
Känner mig verkligen helt slut i huvudet efter idag.
Sov ju typ inget alls under natten och sen denna roliga dag.

Ska hem till min mor imorgon så får min kära bror fixa datorn. Bye bye äckel vista!!
Så på fredag så ska ALLT vara klart.
Sen behöver jag inte röra ett finger på länge, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback