Fart full helg

I helgen så händer de sjukt mycket.
Jag vet ju egentligen inte Allt som händer men som jag även sa till Elin "Vi åker ju ändå bil. Så jag sitter bara inne i bilen. Inte som dig som svär, går ut ur bilen och peka finger och svär åt folk".. Och ja, de är vardags mat när man åker med Elin. Hahaha.. Hon stannade sist vid en liten korsning för att skrika åt en kärring :D hahaha!
De jag iaf Vet är att vi ska på äntligen hemma mässan på lördag. Så kul att kolla på inredning!
Jag hoppas även att vi åker till Medis och då MÅSTE de finnas sockerpasta!!!
Ja, sen kanske de blir loppis, sen ja.. man vet aldrig vad som händer när man är där.
Så om man vill ha en lugn och skön helg så ska man inte åka till Elin, för där är de fart dygnet runt :P

Ska iaf bli en bra helg, att även få komma bort ett tag.

Skulle egentligen vilja gå ner på marknaden/tivolit som är här i stan i helgen.
Inte direkt något att hurra för, men fan jag vill köpa strumpor :D

Nu fixar Mixx med disken och Elin.A kommer strax. Sen ska vi faktist baka =)

Kommentarer
Postat av: Elinpelin

vad elak du e:-) Vi ska ju på marknad på Gärdet senare på lördagen, dom har nog strumpor där också!

2010-04-21 @ 14:58:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback