Gillar Enköping! :D

I förrigår så va jag, Tösen, Michis, Thea, Sara och Denise på Michis balkong vi drack lite alkohol, eller ja 1 alkoläsk. Medans barnen lekte ute på gården.
När man satt sådär så kan jag fan säga att Enköping är en BRA stad att bo i på sommaren.

Efter att jag fick min lilla tös så har man sett denna lilla staden på ett helt annat sätt.
Innan HATADE jag enköping, men de berodde även då på att man va så beroende utav andra mäniskor.
Men när jag fick lillan, visst bryr jag mig om de jag tycker om men mer än så bryr jag mig inte.
Jag har mitt liv, tösen går före allt!

Jag gillar Enköping, just nu kan jag iaf inte tänka mig att vilja bo någon annan stans.
Den är sådär lagom liten, för tösen, många parker, många gräsmattor att slappa på, på sommaren.

De känns nästan som att jag är ensam som gillar att bo här.
Men lite roligt är de, för när man frågar de som säger att de hatar Enk så kan de Endast svara på att alla känner alla.
Jo visst är de så, folk ska bry sig om andras liv, folk ska veta allt och de som inte existerar.
Men sen också, hur mycket bryr mig själv sig? Jag bryr mig inte speciellt mycket.
De är ändå knappt ingen som vet hela "sanningen" om mig, mitt liv.

Tösen är snart 2½ år, de är FÅ som VERKLIGEN känner henne till 100%.
Binda, Michis, dagis, familjen och sen?
Exakt.. Det är bara ett bevis på att de knappt är ingen som vet något om oss :D

Kommentarer
Postat av: Jennie

Du har helt rätt :) Jag gillar Enköping på sommaren jag med. Älskar båtlivet här ! :D Det enda tråkiga är ju allt skit-snack. Men tyvärr så upphör det ju inte bara för att man flyttar. Det finns ju ioförsig skitsnack överallt så.

Vi funderar på att flytta till Uppsala, men de är för jobben så. Min pojkvän jobbar i Uppsala så.



Kram ! :)

2010-04-15 @ 13:38:11
URL: http://jenniemartenssonahonen.blogg.se/
Postat av: Jennie

Okej :) Jag skulle kunna tänka mig att bo i någon större stad, men aldrig i lägenhet. Då ska det vara hus på landet :) Kram !

2010-04-15 @ 16:56:57
URL: http://jenniemartenssonahonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback