Hej hopp..

Nu sitter man här åter igen..

Ja, jag skulle ju baka tårta till Linda idag. De blev en tårta, men efter alla om och men så blev de INTE som jag ville för 5öre, och sen trodde jag inte att de skulle komma folk dit när jag vi va där uppe och speciellt inte att alla dom skulle ät tårtan jag gjorde till linda :O Scary, men de va iaf folk som åt den. *pjuh*
Jag och tösen va där rätt länge och SÅ mycket tösen tröck i sig så förstod jag att hon inte alls  skulle vara hungrig när vi kom hem (vi kom hem vid 6) och bara att se de trycka i sig gjorde mig mätt.
Så för oss blev de yoghurt och mackor och tösen hann inte ens äta upp allt innan ögonen börja att rulla på tösen så de blev natti natti för henne.

Och nu sitter jag här, samma som vanligt. Finns inget att titta på - på tv. Inget roligt att läsa på - på nätet. Vad ska man göra? Jag har verkligen det SJUKT tråkigt, så uttråkad så de finns inte. Usch, inge kul!


Saknar frugar så fruktansvärt mycket just nu, man kan nog räkna de kvällarna han INTE har varit här på bara en hand under denna tid vi har träffats. Och nu? Ja, han är på andra sidan jordklotet. Och han kommer inte hem förrän på onsdag.. ONSDAG?! De är fan bara fredag idag. Usch=(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback