Hej och hå..

Jag såg klart på hela säsong 1 utav Cake Boss igår.
Och strax blir de även att kika på 2an. Dock är jag tröttare idag än igår, så jag tror nog inte jag kommer att orka se klart på alla avsnitten.

Idag har dagen verkligen bara rusat fram.
De började med att tösen satt brevid mig och petade på mig och ropade mamma, haha ja då va de bara att gå upp med ett trött leende på läpparna.
Sen ca 30 min efter de så hade vi tvätt tid. Slutade med att den andre personen som också tvättade sa och frågade saker, jag ringde Linda och strax efter det ringde jag polisen.
Syrran hörde av sig och de slutade med att jag, Tösen, Syrran, David, Neo, Mickan och Kevin gick ner på stan. Dock han jag inte hämta tvätten, så frugan fick ta den ^^
De va någon rese sak på stan, där typ alla olika kryssningar, apollo osv va där.
Även så va Mumin och Ville viking (heter han så?).
Tösen har vetat vem mumin är sen tidigare och jag sa även innan vi gick att hon skulle få träffa honom.
Hon va jätte glad hela vägen ner på stan, just för att få träffa mumin. hahaha men hon blev Sååå rädd. Hon hade händerna för ögonen och kröp verkligen bakom mig.
Men hon vinkade och sa svag hej då mumin till han när han gick.
De är då allra första gången (då hon är med mig iaf) att se någon utklädd.
De va en syn för sig :)

Jag vet att jag skriver detta rätt ofta, men för varje dag som går så känns de som att tösen bara blir större.
Och hon blir ju så sjukt mycket roligare :D
Tex idag när hon hjälpte mig att lägga in all smutstvätt i påsarna så bad jag henne kolla i lägenheten om de fanns några kläder som måste tvättas.
Man hör henne säga "Såå, dukti nenni", och jag gick och kollade i påsen och då hade hon klätt av dockorna kläderna och lagt i de i påsen. Haha!!
Hennes tal blir också bara bättre och bättre.
Innan va de mest att man hörde Nya ord. Men nu är de bara inte nya ord även förbättringar på ord hon tidigare har sagt. I början va hon Elina och Linda likadant. Men nu hör man verkligen skillnaden och man hör tydligt att hon säger Elina.
Synd att man inte sparar alla roliga citat som kommer ifrån damens lilla mun. Man skrattar så gott åt dem :)

Ja, de finns inte så mycket att säga tror jag.
Tror att tösen få ta en tripp med cykeln imorgon.

Ne, nu blir de Cake boss och sen sov.

Bilder ifrån idag kommer säkert upp någon dag då jag har ork och tid att sitta här så länge för att pilla med bilderna.

Kommentarer
Postat av: jllicious & Llicious

snygg blogg :)

2010-04-18 @ 03:00:59
URL: http://jllicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback