Inte hemma

Är inte hemma, har inte varit de sen i.. måndags? :)
Men känner mig nu jävligt äcklig och små saker som ska fixas, så jag ska hem en snabbis för att fixa de och sen komma ner hit igen.
Imorgon blir de hemgång för att sen dra till sthlm på fredag.

Igår/idag blev de SEN säng gång. Senare än va jag hade trott. Haha!
Elin.A skrev på fejjan att hon va rök sugen och ej hade cigg. Så bad jag henne komma hit och de slutade med att vi satt uppe, pratade och kollade på lunar. HAHA shit trodde inte den sidan fanns.
De fanns dagboks (som de hette då) inlägg ifrån 2004. De va lite roligt att kika i dem :)
Tänk hur mycket som har hänt på dessa 6år.
Ja, klockan tickade på och sen vaknade Tösen min och insåg att kl va 06:30 då hon brukar vakna. Hehe och Elin gick hem vid 7.
Så ja, de blev inget sovande för mig inte :)


Fin fina tösen i inbakadeflätor på huvudet :D

FAAN va jag saknar min mobil, saknar att kunna ta spontana kort och de blir BRA kort.
Jävla mobil och alltid gå sönder, och självklart har försäkringen på den gått ur, mitt abonemang går ut i november.. DÅ får jag en ny mobil, men nu då? =(

Kommentarer
Postat av: j-s

Hej!

Jag har lagt upp en tävling i bloggen precis som jag tänkte att du nog skulle kunna vara inresserad av att delta i! http://hansmunmotminhud.blogg.se/2010/april/vill-du-vinna-ett-paslakanset-i-lantligstil.html

Kram Johanna-Sofia ♥

2010-04-23 @ 00:56:40
Postat av: Mixx

Hon är ju så underbar :) Hoppas ni får en toppen helg :P

2010-04-24 @ 08:05:09
URL: http://mixia.blogg.se/
Postat av: Odinmonica

Really great site man!!

2011-10-06 @ 13:09:49
URL: http://odinmonica.blogcorporate.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback