Irriterande.. ?

Är de bara jag eller är de fler som börjar att ogilla dena J*vla -GILLA- knappen på fejjan?
Den kan ju även tolkas på olika sätt, beror på vad man skriver.
Och det är oftast samma personer som trycker på den knappen, och helst ska de vara på verkligen ALLA status uppdateringar också.
Man kan ju liksom skriva en kommentar om man vill ha något sagt ang de man skriver.

Jag skriver mest för skoj skull, så som jag även gör här på bloggen.
Men jag förväntar mig inte att någon ska kommentera, för jag gör de för min egen skull.
Dela med mig av vissa saker.

Haha man kan bli irreterad för lite ;)

Kommentarer
Postat av: Jennie

Det borde finnas en ogilla knapp på facebook med tycker jag :)

2010-04-16 @ 10:10:14
URL: http://jenniemartenssonahonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback