Mamma + Tösen dag!

Idag har de varit en mysig dag.
Vaknade utav att tösen skrek att hon hade kissat. Snacka om att vakna upp i panik. Nästan så om någon skriker att de brinner. Man vaknar upp fort som fan och sen inser vad personen sa.
Hehe så lilla satt där på toan och hade kissat. Söt trollet :)

Vi segade hemma ett tag, eller ja tösen lekte på som bara den inne i hennes rum så jag kollade på de resterande avsnitten utav Cake Boss. Råkade somnade i soffan medans jag tittade på de igår :)
Sen vart de lunch och efter det begav vi oss ner till Ica för att köpa lite picknick. Och sen gick vi till Galexen, dagiset och hon lekte på som bara den. Okej då, jag också :) Sprang efter henne, åkte rutschkana med henne osv. Insåg sen att klockan va rätt mycket och de visade sig att vi hade varit ute i 2 timmar.
Så vi begav oss hem, och precis när vi kom hem så började det regna. Tur eller vad?
Lillan slockande sjukt fort, själv låg jag halv död på soffan och kollade på tv.

Precis när jag tänkte väcka tösen så ringde Binda och frågade om jag ville följa med upp till maxi. Så de va bara att väcka tösen.
Men de har varit en riktig mysig dag att ha fått umgås och lekt som bara den med bara tösen min.

Citat ifrån tösen:
Tösen - "Min mamma"
Jag - "Min Nellie, bara mammas Nellie"
Tösen -"Aa, inte pappas nenni, baha mammas nenni"
Hahaha :D Thats my girl ;)


(Bild på Lillan från igår)

Kommentarer
Postat av: Matilda; 19år och Mamma till Mercedes & Leon

aaw gud så sött, längtar tills Mercedes börjar prata mer.

2010-04-19 @ 14:49:19
URL: http://majbebis08.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback