Torsdag..

Jo torsdag är de väl?
Jag vet iaf att de är 1a april ^^
Men de känns som att ingen verkligen kan skämta på riktigt, oftast ska de alltid vara så SJUKT dramatiskt så man inte ens går på de för 5öre.

Idag känner jag inga symptom alls utav den smärtan jag har haft. Så de kanske va bra att jag inte stannade kvar där på sjukan.
Skulle nog skämas en ANING om jag åkte hem och de då började göra ont igen. Men icke!
Idag känner jag mig typ död. Eller ja som om man var feber - sjuk. Huvudet känns SÅHÄR stort, kroppen orkar inte bära sig själv, armarna gör grymt ont utav alla nålar de fick smaka på.
Självklart så ska Tösen vara på det jävligaste humöret idag också. Lagom ork man har till det.
Men som sagt, de är bättre. Tösen är nu och badar så jag kan koppla av lite.

I måndags kväll då jag va på akuten i Enköping så tog de blodprov ifrån höger armveck.
I tisdags natt då jag åkte till akuten på Akis så tog de blodprov i vänster armveck, sen la de dropp i höger armvecka (VARFÖR I ARMVECKET???? Man kan ju inte ens röra armen), fick en spruta övanför rumpan (smärtstillande), sen uppe på kirurg avdelningen så tog de blodprov i höger hand.
Nej nej, jag ser verkligen inte ut som att jag tar något med dessa stick hål överallt.


Elin och Neo kom idag, vi åkte sen ner och bowlade. De va kul, men denna gång va de inte roligt med både Neo och Tösen. Spec inte idag då man inte känner sig helt 100. Men jag fick in 3 strike ;)
Bowling, pingis och biljard är verkligen skit kul! Saknar speciellt att spela pingis :P
Sen när vi hade bowlat klart så åkte vi hem hit. Tösen öppnade sitt STOOOOOOOOOOORA påskägg hon fick utav Elin. Där inne fanns de en stor chocklad kanin och sen Hello Kitty gummistövlar :D

Ja, nu ska man väl ta upp tösen och ta en "fredagsmys" (De var väl torsdag idag?).
Titta på bolibompa och käka lite onyttigheter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback