:(

Lillan hår har varit långt, och små fina korkskruvar i håret.
Men dock de långa + lockar har bara varit i över håret, och har varit jätte tunt..
Idag satte jag lillan på bordet och hämtade saxen.. :(
De blev bara kortare och kortare... Nu har hon håret strax över axlarna i en pott frilla typ. :(
Men nu är allt hår i samma längd (haha ja nästan, om man inte räknar med hur mkt hon rörde på sig)
Och i det lilla håret man kan ta i nu så känns de tom tjockare än va de var innan.. Och nu få allt hår växa så håret blir låångt och tjockt. För så länge som de är jag som bestämmer så kommer hon aldrig ha såhär kort igen!!

Vet inte hur mkt jag har tittat på håret nu efteråt, saknar hennes lockar. Och jag brukar alltid dra mina fingrar i hennes hår. Men de kan man inte nu :(

Jag HOPPAS att hon även får lockarna när de växer ut!!!


:( Håret ser tom längre ut på bild än IRL typ...


Denna frisyr ser ut som lillans typ.. hahaha OMG!


update: en bättre bild.... :(

Åååh lillan håår :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback