Kanske, lovar inget.

Vi få se om jag uppdaterar med idag, senare.
Och kanske för en gång skull tömmer kameran till datan, de var ju ett tag sen och de är därför inga bilder har kommit upp. På tex Neos kalas som var den 8 aug. Haha, jag är så bäst bara.
Sen självklart bilder ifrån i lördags då jennys överrasknings/födelsedags fesy var, och så kan jag även berätta lite om de...
Ja vi få se om jag orkar, lover inget de är bäst så :)

Blir en sen dag idag.. Ska börja att tvätta om ca 20 min =/
Vi måste verkligen tvätta, har missat en massa tider men nu så!

Uppdaterar säkert igen..

Kommentarer
Postat av: Hugohedda

Excellent site. It was pleasant to me.

2011-02-06 @ 12:14:13
URL: http://hugohedda.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback