Mycket i huvudet just nu.

Nu den senaste veckan har varit lite sisådär med mig.
Huvudet har snurrat en massa, av alla olika slag.

Det är mycket jag vill ändra på, få en fast rutin på saker och ting.
2½ år har gått åt att få allting att fungera som mamma, för tösen min. Allting har verkligen kretsat runt henne, jag säger nu inte att de är Dåligt att allt har gått ut övr tösens behov, rutinern osv, men nu har man liksom sett att man har tappat allt själv. Sin egen rutin på saker och ting, hur jag äter osv.
Jag har liksom inte brytt mig så länge tösen har de hon behöver, har sina rutiner...

Jag försöker nu att lägga upp den rutin om dagarna, veckorna, åren.. För mig.

Ja, få se hur det blir, vad jag gör...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback