Överrasknings/födelsedags-kalas / Kräftskiva

Och då.. Lördagen som var.
Allt började för några veckor sen då snacket om Jennys födelsedag började och pratet om kräftskiva.
Jag och Annso tog tjuren i hornen och bestämde att varför inte slå ihop dessa 2? Och även göra de som en överraskning. Sagt och gjort, så blev de!!

De var lite svårt att inte säga något alls till Jenny då hon var tvungen att skaffa barnvakt osv och att vi va tvungna att få ut henne ur sin lgh.
Men fredagen innan när jag ringde jenny så sa allt klick, Malin var där och de skulle köra hem henne på lördagen. Och jag var ju tvungen att få nyckeln in till Jenny utan at hon visste att jag hade den (hon visste inte att vi skulle vara hos henne).. Så jag åt "frukost" med dem på lördag morgon, bara för att få nyckeln utav David.
Jag sade att Jenny var tvungen att åka kl 16:00, hon va helt osminkad och i mys kläder och frågade mig om hon var tvungen att fixa sig innan hon åkte. Och elaka jag sa då "Nej, jag hör av mig när du kan göra dig redo för att åka hem. Då berättar jag vad du ska ha på dig och sen får du höra av dig när du är klar så berättar jag vart du ska". För henne som visste att Något skulle hända, var ju bara tvungen att acceptera ;)
På morgonen så skickade jag till alla som var Inblandande, Annso, Lollo, Mickan och Elin att kl 16:00 så kan de börja komma till Jenny.

Så när hon hade åkt så tog jag med allt och gick till hem till Jenny och började fixa och dona. Personerna kom strax efter.
Dukning, fixa tilltugg, bålen osv.
Sen runt 7(?) så kom Jenny hem. Haha hon hatade mig för att hon var osminkad ;) Men hon blev väääldigt glad!!!! Hon hoppade in i duschen fort och sen satte sig vid bordet. Hon va helt fascinerad hur vi hade fixat allt. Och hon fick en present då. Ett tomt paket där de stod "Du har ju redan allt". Hon garvade för de var en present som var verkligen SÅÅ Jenny. Ca 1-2 timmar efter så kom vi in med resterande presenterna, och de hade Jenny inte räknat med. Så där kom de allt tårar ifrån henne;)

Ja, sen umgicks vi, spelade "VÅGHALS 2" och hade de SÅ kul!!!!
De flesta var med på spelets konstiga "uppdrag". Mickan ställde sig på alla fyra och lät som en gris som insett att han ska på slakt, spelade in sig själv i mobilen och dansade medan hon sa "Jag är en liten pingvin" och skickade till 2 personer osv osv osv...


Fix innan Jenny kom hem


Jenny kom hem!! :D


Allt började :)



Efter Kräftsugandet Present öppning och spelet började ^^:


GRATTIS SYRRAN PÅ FÖDELSEDAGEN, JAG HOPPAS ATT DU BLEV NÖJD MED DAGEN!! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback