8 dagar kvar <3

Hej mitt namn är Ulrika och jag är trött - Hej Ulrika!!
Sitter nu och väntar på att Lillan ska komma hem. Hon ska få öppna 2x3 luckor idag på sina julkalender och så ska vi nörda oss framför dator för att kolla på gårdagens julkalendern.
Är det bara jag som älskar året julkalender som går på tv???
Tycker att de är bra att de går 3ggr/dag på barnkanalen. 07:15 (vardagar) 14:45 och sen 18:45. Så man har ju aldrig missat den, jo de helgerna lillan är hos sin pappa men tacka gudarna för internet ;)

När jag slog in hennes presenter igår så insåg jag också att jag måste köpa fler, något roligt som hon kan få på morgonen som inte ger för mycket stök :P
Skulle vilja gå till leklust imorgon, men de jobbiga är då att Lillan är med så hon vet då vad jag köper :S Eller om man kan försöka att gömma de för henne samtidigt?! Hon är oftast inte där jag är när vi är i en leksaksaffär.. Vi få se hur vi gör. Jag skulle vilja köpa den där J*vla apan till henne :P
Hon kommer ju få en "balja" och lego av mig, när jag slog in presenterna igår så bara såg jag lillan framför mig när hon öppnade "baljan" hahaha ROLIG leksak att få??
Så jag slog mitt smarta huvud och slå in lego-bitarna i baljan, kan också säga att de var tur att jag gjorde det. För det var hello kitty klistermärken som skulle sättas på lego-bitarna. Och om Lillan skulle öppna lego paketet för sig så skulle jag sen ha dessa klistermärken över hela lgh. Så där satt jag kl 2 på natten på golvet och satte klistermärken på lego-bitarna...
Hahahah!!

Ne usch, bara en massa svammel...

Kommentarer
Postat av: Linda

haha.. HEJ ULRIKA

2010-12-19 @ 22:54:45
URL: http://lindagusen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback