Fredag!

Mitt "sällskap" vaknade till liv kl 9 imorse. 21 timmar sov personen, SJUKT!
Lillan är på dagis och jag ska strax gå ner och hämta henne, sen: JULLOV! =)
Idag ska jag städa Lgh, fixa lite och ska slå in lillans födelsedagspresenter när hon sen åker till sin pappa.
Ska försöka planera lite i helgen också hur jag ska lägga upp allt, julafton och födelsedag. Fast mest för födelsedagen då julafton är de bara att handla mat då tösens pappa kommer hit på morgonen och stannar strax innan kalle anka börjar då vi åker till mamma.
Mycket som snurrar i huvudet, skönt att ha en plan.

Ne nu blir de till att börja vika kläderna och fixa lite innan jag ska hämta lillan.



Ååååh dessa vill lillan ha. 240kr :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback