Jag ska sova... snart!! :)

God kväller/natt.

Idag var vi hos tandläkaren :) Tösens första riktiga besök hos dem.
Hon har ju tjatat om tandläkaren nu BRA länge, hon var jätte glad att vi äntligen skulle dit.
Men hade mina aningar om hur de skulle ha blivit när vi väl va där.
Tösen undviker (blundar halvt med ögonen som typ "Jag ser/lyssnar inte) personer som hon inte känner som börjar prata med henne först. Nu ska jag inte säga att de alltid är så, för de är inte men de flesta gångerna.
Men när hon väl få börja prata då går de undan, hon ska berätta allt :P
Nu kom man in på lite fel spår, tandläkaren var de ja..
Hon undvek tandläkaren nästan direkt och jag kunde inte göra mer än att skratta, men trots hennes undvikande så lyssnade hon på tandläkaren iaf. Hon satte sig i stolen utan problem, hon höll i spegeln utan problem och gapade fint när hon tittade med spegeln och sen med skulle hon räkna dem.
Fin fin tänder hade hon i sin mun, inga problem alls där inne :)

Åter igen till hennes prat med främlingar. När vi gick till kapprummet för att klä på oss igen så kom de in en tant som skulle hänga av sig och direkt så säger lillan "Mamma, hon ska också gapa" haha sen hade de en trevlig konversion, lillan visade sin boll och tandborste hon hade fått osv.

Imorgon så ska vi inviga skridskorna!!!! WOOOHOOOOO!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback