Lugnet före stormen?!

Vart är stressen inför allt?
Visst känns de mycket rörigt i huvudet, mycket att ha koll på så men jag tar en dag i taget. När kvällen börjar gå mot sitt slut så tänker jag igenom vad som händer/måste göra under morgon dagen.
Men är inte speciellt stressad.

Imorgon så ska jag stor handla! Längtar verkligen!! Att äntligen ha GOD mat hemma. Handla maten inför julafton också. Skönt att de bara är jag, tösen och hennes pappa så de är inte speciellt mycket som ska inhandlas.
Måste även handla lite saker inför födelsedagen, men tror jag väntar med det så julen hinner ta slut så planerar jag mer inför födelsedagen (Hur jag ska göra tårtan osv). Detta är också varför jag har valt att fira lillan Namnsdag, för att inte stressa på födelsedagen. Födelsedagen firas med familjen så bara de betyder att inget behöver vara perfekt.
Svammel svammel, like always :)

(vi räknar att de idag är tisdag - trots att kl är över 12)
3 dagar - Julafton
6 dagar - Lillans 3års dag <3
10 dagar - Nyår
11 dagar - ska till Sthlm
12 dagar - Titta på Disney On Ice - Sagolika resa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback