Nyss hem kommen.

Igår skulle vi titta på paranormal activity 2. Vi såg bara början innan jag bad för att byta film.
Visst så är de en skräckis, jag har inga problem att titta på sånt. Eller jo, blir ju as rädd men tycker ändå de är det som är kul.
Men när de väl började i barnets rum så ville jag inte titta mer. Just också för att allt som har hänt i lillans och så tittar man på den filmen.. Oo lillan skulle då ALDRIG få sova i sitt rum (om jag kollade på hela filmen)

Något läskigt som hände igår också, jag svimmade allra första gången i mitt liv. Lite komiskt hur de gick till, skäms lite och kommer få höra de resten av mitt liv. Men ändå så var de grymt läskigt.
Kan nog ha med att göra att jag inte har ätit något sen mackan jag åt på fredags morgonen.. Men jag har ju varit utan mat längre (jag och äta..)
Just nu så orkar jag inte ställa mig och laga mat heller..
De får blir senare då jag får hem lillan igen.

Lillan har ju varit hos min syster. Hon, hennes kusin och deras kompis har varit hemma hos systern hela helgen och de har jul bakat, klätt julgranen :) Så många bilder hon har laddat upp på fejjan fick ju en att bara vilja vara där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback