Skolan - Blir galen!!

Åter igen så är den originala läraren på plats, fick ett mail där hon skrev "då det verkar vara oklarheter".
Skoja inte!! Den där jävla vikaren är ju dum i huvudet!!!!!
Sen så skriver hon det som Ska vara inlämnad för den kursen jag läser. När jag sen går igenom de hon har skrivit som ska vara inne och de jag skickade in för 2 & 1 vecka sen så stämmer allt!!
De är ju den där jävla vikaren som ska strula till det HELA tiden. Sen visst förstår jag tt originala läraren vill få tag i mig, för ja.. Dom mailen jag har skrivit sist är ju inte direkt trevliga.

Men ändå komiskt att den originala läraren skriver till mig utan att själv har tittat igenom de jag har skickat in. För om hon bara skulle öppna 2 packade filer så skulle hon se i dem att allt stämde.

Jaja, slutprovet på den kursen imorgon då. Vi hoppas att de går bra!
Fick ju MVG på första och VG(?) på andra. (vet inte riktigt på den andra, men fick G+, VG, VG, VG+ & MVG på de uppgifterna)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback