Fredag

De känns verkligen inte som att de är fredag idag, fick tom kolla i kalendern för att kika vilken dag det är.
Kan även bero på att jag valde att ha tösen hemme igår...

Sitter hos Mixx just nu.
Först somnade jag när jag skulle natta tösen och sen så somnade Mixx när hon skulle natta Thea. Så går de när man är en trött mamma :)

Vet inte riktigt va jag ska säga..

Jo, jag har börjat med en design till bloggen som jag börjar bli nöjd med. Måste bara fixa headern så den blir Ok.
Tålamod!! De kommer ;)

Nu ska jag kika om de finns någon bra film att se eller något sånt.
Kanske tvinga Mixx att poppa popcorn?!! ;)

Längtar tills imorgon då man får träffa frugan igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback