Hej Hej!

Igår så skulle jag lägga up bilderna ifrån kameran till datorn. Tösen råkade då dra ut el-sladden och nu får jag inte ens igång min dator... :O
Hatar detta!! Alla mina saker, alla jävla skit.. faaan! Sitter nu på andra bärbara datorn som verkligen suger pung.. Hej jag är glad :(

Efter att tösen åkte till sin pappa så kom frugan och vi åkte och stor handlade mat till mig. Nice =)
Sen gjordes inte så mycket. Segade mest. Jag skulle gå på toan på kvällen/natten och ser att Gismo har kissat 4ggr på golvet och de va fullt med blod i de. Han har fått urininfektion =( Fan fan fan!!

Just nu sitter jag här, piss nödig som gris (rolig info va?). Men orkar inte gå på toan ^^
Frugan kommer strax och vi ska dra till uppsala idag.
Sen vet jag inte.. Kanske blir de fest i kväll?!

Jaja, trevlig helg människor.

Kommentarer
Postat av: SANNA

HAHA förlåt men det är lite komsiskt.. ida har gjort samma sak med min datorsladd så datorn går inte att få igång.. tradera säljer billiga kablar.. ett tips=) vilka busungar vi har

2010-02-27 @ 14:23:58
URL: http://suusannaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback