Måndag

Hej Hej!!
Suttit nu och fortsatt på blogg designen, de går frammåt. Är klar med precis allt nu, förutom header som jag inte orkar ta tag i nu. Är tok för trött.

Idag fick jag ett mail med ett bra besked!
Efter jag läste de mailet och lagt in alla räkningar så sa de bara poff och mitt humör som försvann för ett par dagar sen kom tillbaka. Min ork.
Igår och idag (innan jag fick mailet) har jag tyckt massa synd om tösen min. Hon har bara hört en gnällig morsa, som säger nej till allt och inte alls rolig för 5 jävla ören..
Vi skulle gå ner på ica och tog då av hennes blöja för att hon skulle få en ny. Hon vägrade att vara stilla och vägra att ha blöja på sig. Så jag la blöjan brevid henne (hon låg då i min säng) och sa att vi då struntar i att gå ner på ica.
5 sek efter så somnade hon, i min säng och med utan blöja. haha!! DOH!
Fick de mailet när hon sov så när hon sen hade sovit färdigt så va de massa bra :)

Hämtade även ut mina skor idag, LOVE IT!




De som händer i Veckan:
Tisdag - Möte och sen kommer Maskan & ska sova här <3
Torsdag - Katt jäveln blir av med sina bollar (MOHAHA) ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback