No More Balls

Idag har verkligen varit en lång dag, med mycket gjort och tiden gick fort.
Vi vaknade kl 6 på morgonen. Åh de va ett bra tag sen man gick upp så tidigt.
Men så stora problem va de inte att komma upp just då.
Vi åt frulle och klädde på oss sen kl 7 så började vi gå mot veterinären.
Vi fick väga katt kräket och sen såg vi när de tröck in sprutan i gismo för att han skulle sova, aww.

Efter de gick vi till ån för att mata ankorna.
Tösen hade de jätte kul, dock är hon lite elak och ville bara kasta på ankorna och skrattade som bara den när hon trodde att hon träffade någon.
Efter det så försökte jag få tag i Mixx samtidigt jag ringde så gick vi till coop. Det va rea på frukost skålar och små tallrikar (kan inte stava till de dom heter). De bästa med dom att de va i grönt, ja som de flesta redan vet så har jag blått och grönt i köket så dom va perfekta! Och jag har alltid letat efter frukost skålar som är i den perfekta formen som jag ville och SJÄLVKLART va dom de... Katching, fynd! :D
Vi strosade runt lite där på Coop och de slutade även med att vi fick med oss en pulka. Den pulkan vi hade tidigare som vi lånade utav Neo är helt sönder och är ett helvete att dra den pulkan. Och helt plötsligt känns de som att tösen svävade över snön :D
Sen svarade Mixx dotter så vi gick dit, tösen fick änu en gång massa böcket det tackar vi för. TACK TACK TACK.
Vi va där tills kl började bli lagom för att hämta Gismo (fast numera heter han Gizmo^^). Aww tyckte så synd om han det lilla kräket :D

Jag såg ut som en liten pack åsna när jag gick hem :P
Försökte att få så allt fick plats, och smidigaste att dra hem. Hadu ju trots allt: Tösen, pulkan, Buren med Gismo i, påsen med alla tallrikar, böckerna, påsarna jag hade ifrån coop + Ica, skötväskan och även kameran väskan. :D
Men jag lyckades. Och tösen ville ligga i vagnen men Gismo va där så jag sa att hon kunde ligga ner i pulkan. Så ja de gjorde hon och somnade direkt :P


Sry för den dåliga bilden. Kameran på mobilen har pajat.
Haha såhär såg de ut :D Knöt snöret på  styret så jag fick gå med ett snöre mellan benen. hahaha.


Man märker att Gismo inte är helt sig själv, eller vad man nu ska säga.
Undra egentligen vem som blir "sig själv" när man tar bort deras största ögodel, the balls! :D

Kommentarer
Postat av: elinpelin

det var bland det roligaste jag har sett, det finns aldrig några problem i kikas värld bara lösningar! du e för underbar

2010-02-26 @ 20:11:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback