Rätt eller Fel

De är sjukt mycket nu som snurrar i mitt huvud.
Alla dessa måsten. Alla dessa frågor -"Hittat något jobb än" osv osv..
Känns som att folket runt om mig vill/orkar mer än vad jag gör, men de får mig bara att inte orka något alls till slut.

Jag vet saker jag måste göra, ringa "dessa" samtal, göra det och städa.
Men när det blir för mycket så slutar det med att jag bara sitter och orkar inte göra något utav sakerna och när tiden står på sovning så får jag ångest för att jag inte har gjort något utav dessa måsten, och de får mig bara att jag inte kan sova...

Jag vill bara få allt att rulla på,
jag vill bara få orken tillbaka..

Jag har inte kollat på några jobb alls om jag ska vara helt ärlig.
Men det har en förklaring också.
Ha mått som jag har gjort i ca 6 månader, att ha dessa känslor nu så ja, då är man inte direkt så pigg på att söka jobb. Jag har verkligen inte krafter eller lust för det än.

Kan vi inte bara stanna tiden? Att trycka på tiden igen då denna klump i mig har försvunnit.



Du är ljuset i mina dagar!! <3
Älskar älskar älskar dig min lilla gris.





Inatt kommer det att vara första natten på LÄÄNGE
då jag sover helt själv i min säng.

Snacka om tomt =/

Kommentarer
Postat av: syster fia

passa på att vara hemma ett tag och ta hand er själva....puss

2010-02-03 @ 12:12:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback