1/1 - 10

God morgon folket!
Tösen vaknade nyss så de va bara att gå upp och se glad ut.

Igår så va vi med Linda och Elina.
De va nor första gången Elina och Tösen min kunde leka, i flera timmar och de va inte mycket bråk där inte.
Vi åt philadelphiaost rullade lövbiff med pommes. Gott Gott
När 12  slaget började närma sig så gick vi ut, lekte med fjutt raketerna som jag hade köpt och sen kollade på resten.
Efter det så gick jag och tösen och la oss i sängen och somnade direkt.

Tack för igår Linda, massa massa bra!

Idag ska tösen till sin pappa.
Jag vill inte men ändå så kan de vara skönt, vi har gått varandra på nerverna ganska mycket nu när vi har  varit hemma så pass länge.
Hehe ja, speciellt igår iaf ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback