Fosterställning

Jag vaknade upp i ren panik i natt (i morse), av smärta i magen.
Jag visste själv inte Varför.. De bara kom, poff så fick jag värdens kramper.
När kl va lite efter 04 så gick jag in på toan för då mådde jag verkligen piss dåligt.
Spydde upp släm...

Men jag skulle ändå till jobbet, så jag började klä på mig och väckte tösen.
När jag skulle klä på tösen så vek hela jag och shit den smärtan. Bara grät och grät =/
Jag kunde verkligen inte gå till jobbet.
Men tösen fick gå på dagis för jag hade inget annat val, va bara tvungen att försöka att sova.
Somnade direkt efter jag lämnade henne och vaknde upp vid 2 igen. =/

Jag känner även nu hur sjukt ont jag hade i magen. Men inte alls lika farligt som inatt (i morse).
Hoppas att de går bra när jag ska försöka sova =/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback