Fredag!!!!!!!!!

Jag hade dock somnat, innan Frugan kom i lägenheten och väckte mig..
Så nu är jag vaken igen. Frugan tittar på Blade så jag får väl roar er läsare att ha något kul (host) att läsa om..

I onsdag så skickade Dagis ett sms till mig att de tänkte fira tösens födelsedag nu i veckan och undrade om dom eller jag skulle stå för det. Sjukt bra att de gör så, för då kan även de föräldrar som inte har några pengar även få fira barnen på dagis.
Men ja, självklart stod jag för glassen :D
Så idag så firade det henne. En fin "prinsess" krona som va dekorerat med glitter och "Nellie 2" i glitter på den. Även en liten söt krokodil gossedjur.
Tösen verkligen glad över dagen :D Hon pratade mycket om att alla barnen kramade henne (då de skulle säga tack för glassen)

Jag har jobbat som vanligt.
Efteråt så åkte jag till Solna och piercade mig.
Jag har sen innan 3 olika ställen jag vill pierca mig på men hade idag velat piercat kinderna men piercaren tog inte där. Ja han predrikade en massa om varför han inte gör de så de fick bli i läppen istället...

I helgen har jag inte planerat något förutom att tvätta imorgon och fira min kära lillebror på söndag. Tösen ska då även träffa sin gammel mormor som hon inte har träffat sen typ tösen va 2 månader gammal. Så de va ett bra tag sen kan man ju säga..


Tiden går verkligen fort.
Varje vecka så stiger verkligen tösen i "stor"-het.
Numera pratar hon bara 4 ords meningar..
Säger sjuuuukt många ord.
Härmar allt man säger..
Räknar till 10
Färger börjar hon att säga dock brukar de inte bli rätt färg på rätt sak :P
Hon berättar mycket. (Dvs, hon kan berätta va de har gjort på dagis. Säga något ang om något som hade hänt för några dagar sen)
Osv...
Stora tösen min <3



Nästan vecka blir att ringa en och ett annat samtal.
Fixa med massa saker.. "Wooohoo"..



Piercingen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback