Helgen osv..

Ja någon som jag inte skrev tidigare i bloggen va att i lördags så plingade helt plötsligt på hos oss.
Öppnade dörren och där stod syster Fia och hennes 2 barn.
Såååå som jag hade saknat dem.
De va en nog den bästa överraskningen på LÄNGE!!!!!!

Pga varför jag inte skrev de, för jag visste inte vilka som skulle läsa mig blogg under helgen. Lillebror fyllde ju år i söndags, varken mamma eller någon annan visste heller om att Fia kom. Så de skulle bli en överraskning till dom också ;)

Jag får ta och åka dit någon dag nu när man även blir arbetslös så kan man vara där längre.

Jag har massa bilder ifrån helgen, som jag kommer att ladda upp på bdb när jag orkar :)

TACK för att ni kom <3
Älskar er!

Kommentarer
Postat av: syster fia

haft en kanon helg tillsammans med dig och din underbara dotter..vi träffas för sällan...älskar er

2010-01-26 @ 23:20:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback