Våghals!

Igår när jag satt på jobbet så fick jag ett sms utav Elin.A. Där hon frågade om jag ville vara med henne och Salonen.
Och de ville jag och frågade "Var, när och hur?" haha så fick jag tillbaka "Hos dig" hehe :D

Ja och så blev de...

Elin kom hit, vi började dricka lite sen så kom Linda.
Vi började spela "Våghals".

Ett spel som är klockrent på alla sätt!
Elin fick konsekvens och på de kortet stod de att hon skulle ringa den lokala puben och säga att hennes mamma är borta och att hon va där igår. Hon skulle beskriva sin mamma som "Hårt sminkad, tyckte om unga killar och dricker snapsar" och efter ett tag så skulle hon säga "Nu kommer hon på en moppe.. tack ändå"
Hahahahahah!! Hon ringde Stadshörnan. Fy va jag höll på att kissa på mig av all skratt.

Efter ett tag kom Frugan och Ollman.
Ollman fick ett kort där han skulle gå till grannen och fråga efter tandkräm. ^^
Efter ett tag efter det så kom även grannen + de som va där, upp hit :D

Själv så fick jag typ kortet där jag skulle skicka sms till personer.
Tex: "Jag har bytt telefonnummer och kommer inte nås på detta längre Mvh.. "
"Du är väl skylldig mig 39kr?"
"Jag vill att du accepterar att det är slut och slutar höra av dig. Jag har gått vidare" (detta skulle jag skicka till 2 av mina ex)
hahahahaha!!!!!

De va faktist kul igår, det var as länge sen jag tyckte sånt här va kul.
Folket började röra på sig närmare 3 på natten och efter det så somnade jag som en stock.


(fler bilder finns på bdb)

Kommentarer
Postat av: Anonym

mäh! jag kan ju inte gå in på din bdb :( puss carro

2010-01-17 @ 10:51:54
Postat av: Jessi Fox

hahahah det där spelet är kickass! min jobbarpolare kom in med tandkräm på fingret.. fattar att du garvade friskt!

2010-05-29 @ 15:25:29
URL: http://jessiljungkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback