2 dagar har gått...

De var för 2 dagar sen jag tog tjuren i hornen ang lilla tösen och hennes sovande i sin egen säng.

1a natten: Hon somnade och vaknade 5 gånger. Men kunde komma ut ca 2 ggr per gång innan hon somnade.
Hon va även vaken i ca 1 timma en gång och va ledsen i sin säng (då jag skrev inlägget nedan).
Sen hade hon "råkat" att släcka sin nattlampa och fick lite smått panik (ca kl 00:00) men efter ett tag så somnade hon och sov hela natten och kom in kl 9 till mig.

2a natten: När jag la henne i sin säng så kom hon upp ett ex antal ggr, men sista gången då jag sa att hon SKA sova så stannade hon i sin säng och somnade. Kom upp 1-2 ggr men när jag hörde henne öppna sin dörr så sade jag bara "gå och lägg dig" så fick man ett svagt "okej" ifrån henne och hon stängde sin dörr och gick och lade sig. Hon vaknade kl 6 imorse, om de va "vilken dag" som helst så skulle jag be henne gå och lägga sig igen. Men vi skulle upp 07:30 så de kändes inte värt att skicka in henne igen.

Dagens nattning: Lade henne i sängen, hon kom ut 1 gång då jag sa att hon skulle gå in och lägga sig igen. Sen har det än inte varit något. Och hon har nu sovit 3 timmar.

"Kan nog sätta några hundra på att detta kommer vara i ca 3-4 dagar sen är vi på rätt spår igen." - skrev jag ju sist.Ja vad ska man säga?? VAD VAR DE JAG SA!



Kommentarer
Postat av: Jennie

Låter jätte bra :)

2010-07-28 @ 13:59:36
URL: http://jenniemartenssonahonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback