Bara bra..

Gud denna vecka har verkligen rusat fram. Eller ja de senaste veckorna rätta sagt.
Jag har nog aldrig planerat något om dagarna men ändå så har dagar gett sig ut på nya äventyr :P
Nu sitter vi och väntar på Jenny och David. Vi ska ta en tripp ner till Stan, ge pengar till Elin och sen till ÖB för att köpa resterande sakerna.. Sen är jag på hugget, haha!
Mamma skulle komma förbi idag för att lämna mitt matbord som jag ska ha i köket. Undra hur de kommer se ut ^^ För de är ju inte bara LITE större än va jag har nu. Yeye, de åter stå och se.

Sen mot kvällen så ska vi dra ut till Lillkyrka (?) för att Messica är i stan!!!!!!!!!!!!
Gud de va typ 2år sen sist jag träffade henne. Kommer bli så roligt =)

Ja, sen vad som händer mellan allt och efter de återstå och se som sagt :D


ojj tutte!! Eh ni ser inte mkt mer än vad man gör nu på sommaren, på stranden :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback