En bra helg!!

I fredags så var jag med Jenny, David och Elin. Vi åkte runt i bilen en massa sen slutade med att vi sitter på gården med resten av folket och dricker lite. Men kvällen slutade runt 1 för min del och jag gick hem och sov.
Lördagen så kom Tösens och hennes pappa hit för att  de skule hämta upp mig. Jenny och David hängde också på, men de körde i andra bilen.
Vi åkte nästan till Gävle (Vid Älvkarleby). För att vi skulle bada i Rullsand, de va riktigt mysigt där. Och sjukt långgrunt.
De är nog första gången jag ser Tösen så glad i vattnet. Hon ville helst gå, tom när vattnet va vid hakan på henne. Haha. Men satte henne på min rygg så vi simmade tillsammans (tur att man har gått Babysim och känner sig rätt trgg i de). De var verkligen en underbar strand, man kände sig nästan som utomlands.
När vi sen var klara där så åkte vi till Dragon Gate. Ingen av oss hade varit där innan, och va helt i chock när vi gick in där. Helt coolt ställe, helt i "kina". Mitt i så fanns de en staty av geisha och sen massa leksaker för barn. 20kr så fick man 2 biljetter man kunde utnytta på 2 olika saker. Vi visste inte ens va de var för saker. Men han föreslog att lillan skulle sätta sig på en Panda och så satte han igång den. Så där satt hon med den som åkte själv, lillan svängde, men hon åkte i en cirkel bara :P haha!

Sen gick vi in för att äta, och lika coolt (om inte coolare) där inne.
Efter maten så hoppade tösen och åkte kana i deras hoppborg.
Efter det så åkte vi hem til tösen pappa. Den andre bilen åkte hem. Men den andre bilen kom igen till tösens pappa kl 00:00. De personerna fick mig pigg medans tösen sov och hennes pappa va nog minst lika trött så de slutade med att jag åkte till Enköping med dom. Och jag gick hem till en kompis. Vi somnade i dens säng kl 5 på morgonen och sen kom dagens dag.. Tösen kom till mig tidigt och ja..
Dock har dagen idag inte varit lika "bra", de beror på att jag har varit så trött att humöret inte varit på topp.
Men vi har käkat glass på torget, sovit lite, stor handlat mat och åkt vid Grillby och Bresse.

Dragon Gate











(inne i restaurangen.. Drak båt som var i vatten. Kunde sitta och äta i den och även över i det lilla "huset")

Kommentarer
Postat av: belliish

Hej, jag undrar om du har någon bild på den tattuering du har på handleden typ, den med roser och dödskallar eller vad det nu är på den, sett den på en bild, eller lite utav den tycker den va grymt snygg, tacksam för svar! :)

2010-07-19 @ 20:03:19
URL: http://wobuffet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback