Separationsångest AB

Jag tror att min lilla har hamnat i en separationsångest period...
Dock är den FÖR JÄVLIG. Det har tagit väldigt mycket på mig. Hela orken har dragits ur mig.
Ja rent ut sagt, har verkligen tappat kontrollen. Iaf nu på kvällarna då hon ska sova.
Jag har nog aldrig bråkat såhär mycket med henne.. Tycker synd om henne =(

På dagarna är det även Jobbigare än tidigare, hon är som en blod igel på mig. Jag kan inte ens gå 1 meter utan att hon är på mig. Vi har inte bråkat då, det är bara på kvällarna. Vi har verkligen haft 3e världs kriget.

Men nu blir nattningen som vanligt. Visst är det nu inte bara att pussa, säga god natt och sen stänga dörren och så sova hon (som tidigare). Men som vanligt att hon Somnar i sin säng. Sen när hon vaknar även om de är efter 40 min/6 timmar (hon känner ju inte av Hur länge hon har sovit) så får hon komma in och sova i min säng.
Blir då lättast för båda, blir då inte världens krig och man behöver inte somna av utmattning.

Ja tänka sig... Trubbel i lilla "perfekta" familjen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback