Söndag

Hej hej!

Fy fan va jag har saknat att vara hemma. Man kom ju hem i onsdags, möte på torsdag osv och sen så åkte jag till sthlm i fredags.
Så ja, i helgen har spenderas i sthlm. Först träffade en gammal vän och på lördagen åkte jag till syrran.
Dagarna verkligen rusar fram..

Lillan sover nu i sitt rum och i sin säng första gången sen mardrömms natten =(
Är lite orolig hur hon kommer sover, för hon har pratat om "HON" sen i fredags. Hon sa även innan hon skulle sova "Ingen här, hon inte ta mig".. Kan ni fatta hur jävla rädd och orolig man är över henne? Så mycket hon skakade den natten, den rädslan... FY FAN =(
I fredags så vågade hon inte ens vara i sitt rum.. Gud va jag tycker synd om henne. Önskar att de inte hände henne.
Så vi håller tummarna att natten funkar fint fint.
Men ändå, om hon va livrädd så skulle hon inte ens gå med på att lägga sig i sin säng. Men de gjorde hon ju. Och än så sover hon kvar.

Ne nu ska jag hålla på i badrummet igen..
Bilder kanske kommer sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback