Tankarna börjar att komma.. om mig själv.

Nu 2½ år efter jag födde min dotter så har jag faktiskt börjat att tänka på mig själv. HÖR OCH HÄPNA!
Innan när jag gick in i en affär så stack jag direkt till barnavdelningen. Fast jag innan gick in och tänkte att tex ett Sånt linne skulle jag vilja ha, kanske ska titta om de finns.. Men blicken föll inte ens mot vuxen avdelningen.

Men nu på senaste så har jag börjat att köpa de jag vill ha till mig själv. Att sluta komma ut ur en affär utan något plagg till lillan, ja de har inte slutat ^^

Jag tror inte att jag är ensam om att fått höra sen min dotter föddes att man ska tänka på sig själv. Men jag har aldrig känt att jag har behövt de, varken nu heller. Men nu kan jag känna glädjen och faktiskt känna mig in i de ny inköpta sakerna tex.

Om man skulle se in i min garderob så kan jag även säga hur många år ett plagg är. Har även vissa byxor/linnen som min store syrra hade när hon va tonåring. Ja, då kan man iaf säga att jag inte är den bästa på att lägga pengar på kläder till mig själv...


Älskar mina nya skor som snart kommer :D

Kommentarer
Postat av: Sa a

skit snygga skor=) de är du värd vännen

2010-07-23 @ 22:46:15
Postat av: Jennie

Åh vilka snygga ! :)

2010-07-26 @ 20:22:07
URL: http://jenniemartenssonahonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback