Blalala

Jag har kommit på att REA är fan farligt.. Orderbekräftelsen slutade visst på 2300 kr. Oops. Men de är saker jag hela tiden velat att ha, och de är som sagt rea på de sakerna och dvs att de sen kommer sluta med de. Så ja, man var ju tvungen att klicka hem de :)
Så går de när man är ensam och har tråkigt..


Sen var vi ute och lekte efter jag hämtade lillan på dagis. De slutade faktiskt med att Lillan sa att vi skulle hem. Haha, nog första gången hon säger de.
De blev en tidig middag, sen hoppade vi båda i badet och sen mummsade jag i mig melon. Lillan tyckte tydligen inte de va speciellt gott ^^

Sen så gjorde vi lite halsband. Och lillan va SÅÅÅÅ duktig och satt där och trädde på alla pärlor helt själv. Min stora tjej <3 Och visst visste hon om att hon va duktig också för varje gång hon trädde på en pärla så sa hon hela tiden "mamma, jag kaan. Nennie Duktig". Söt trollet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback