Gatufestivalen = BAAAJS!

Ja vi kära Enköpings bor kommer nog inte ha hamnfestivalen i år (då de är brist på plats?) men Gatufestivalen är..
1 sak jag hatar är att jag ÄR barnledig den helgen. För att då bara sitta hemma, för om man ska fråga någon om man ska göra något så kommer de ju vara där nere.
Visst så vill man ner dit, umgås med folket osv.. Men att betala ca 300kr i inträde är FAN inte lockande.
Jag kan nästan nu säger att jag Vet att jag kommer att vara där nere, ångra mig när jag kommer hem sen på kvällen. För ja, de är ju aldrig något stort WOHO, de har tex hamnfestivalen ALDRIG varit. Ändå så är man där nere trots allt...

De skulle vara skit bra om jag hade Tösen den helgen, för då vet jag att jag inte kan gå ner och även då kan gå ner på lördag dag då det är "barnens gatufestival"..
Kan inte heller byta helg med Tösens pappa, för helgen innan så är vi i Norrköping, helgen efter så är de lillans namnsdag.. Bajs Bajs Bajs..


Kommentarer
Postat av: Jennie

Hamnfestivalen verkar bli av i alla fall ! Och den kostar bara 100 kr att gå in på ! Man vet ju vad man får på hamnfestivalen, ingen aning om hur gatufestivalen är. Så för våran del blir det hamnfestivalen ! :D

2010-06-16 @ 08:21:28
URL: http://jenniemartenssonahonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback