HALLÅ ELLER???

Vad FAN har hänt med människor på senaste tiden????
Har folket helt tappat respekten helt för sina vänner?

Sen de människorna som är SÅNA säger då att de hatar Enk, hatar all skit snack, att alla ska lägga sig i.. blalal..
Jag kan då säga - SLUTA ljug!!!! Stå upp för de ni gör, säg som de är direkt och varför ens ljuga när frågan kommer upp.. HALLÅ DE ÄR FAN ERA VÄNNER DE HANDLAR OM!!!
Visst Enköping är litet - väääldigt litet. Så att ljuga i denna staden är svårt, alla ser! Så sanningen kommer ikapp en fortare än va man tror.

Jag är ingen ängel, men de jag hatar MEST är falskheten. Så jag är inte den som är tyst när jag ser att någon ljuger. Tycker att de är så röttet att ljuga framför ens vänner...
Eller ja.. vänner är man väl inte om man ljuger på det sättet?!






Bullen
Åååh va jag önskar att de va någon annan än just DU.
Du är inte värd detta, inte för 5öre. =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback