Måndag

Idag har vi inte gjort så speciellt mycket, vi var ute på gården och sen cyklade lillan hela vägen ner till Ica (duktiga tjej)...
Gud va jag har blivit tråkig och har ingen ork för att blogga, är så tok trött om kvällarna numera så de finns inte.

På torsdag så åker vi ner till Norrköping, ska bli SÅ roligt!! Längtar en massa!!
Måste ta mig till mamma någon dag också för att få låna en drag väska, kommer inte åka med lillan i vagn när vi tar oss till Norrköping, så en dragväska är nog de bästa alternativet för oss att få med oss kläder osv för 6 dagar.
Sen när vi kommer hem (Onsdagen den 30:onde) så måste vi stor handla mat, saker till Tösens namnsdag.
Sen 11 dagar efter det så är de tösens namnsdag, känner typ stress för tårtan redan nu :O haha.. Kanske har man tagit sig vatten över huvudet? Men ändå så tycker jag inte de, för de är rätt simpel sak att göra.
Jag hoppas att innan den 11 Juli att jag hinner får alla 4a paketen som jag väntar på att få.


1a Paketet - handdukar, påslakan, kuddar osv..


2a Paketet  - Sängborden


3 paketet - Plast

Och sen i det 4e paketet är de saker som behövs för tårtan/tårtorna som ska göras.

Imorgon så kommer tösen inte gå på dagis då hon inte mår helt 100. Hon hostar och snorar en massa, sen är hon även dålig i magen. Men annars är hon samma full rulle som alltid. Jag ska även på möte på förmiddagen. Hon vägrade säga vad exakt vi skulle göra men de har något med foto att göra. Vi kommer tydligen få en engångskamera för att sen göra någon uppgift. Ser faktiskt i fram emot det riktigt mycket, då de är en stort intresse man har ju :)

Haha i fredags då vi höll på att sätta ihop/upp alla möblerna (ja om allt skulle gå bra ifrån början så skulle de nog gå fortare, men de blir alltid strul på vägen men bra i slutändan).. Vi blev klara med de sista 01:30 på natten och jag har än idag SKIT ont i axeln, nyckelbenet och ner.. De går bra nu :)

Kanske ska hoppa ner i ett bad nu och slappna av lite.

Kommentarer
Postat av: Moli

Hejsan, undrar vvar du har köpt leopardmönstrade sakerna i från? Är ute efter likadana till min syster-

2011-08-18 @ 19:00:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback