Många bollar..

Ja de är många bollar nu i luften, och man vet inte vilken man ska ta först, osv osv.
De är verkligen inte Dåliga saker, men de är bara mycket..

Imorgon blir de shopping, vad ska man köpa? Behöver jag verkligen Allt de?
-Tänk tänk tänk...
Jag har 2 saker som jag måste priotera att betala, sen blir de andra saker som jag vill ha. Speciellt 2 saker.
Om n vecka åker jag och lillan ner till Norrköping och stannar där i 6 dagar, kul kul kul.
11 Juli är de tösens namnsdag, man KANSKE ska börja att ge ut inbjudan...
16 aug börjar jag att plugga...
osv..

Blää...

Ne nu ska jag sminka mig och sen blir de åter ner till möte.

Kommentarer
Postat av: malin

ÅÅ ska du börja plugga!! vad ska du plugga??

2010-06-17 @ 17:04:38
URL: http://mylitteshoebox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback