Prima skinka... Njea

Idag mår jag bra, idag har jag ingen feber, idag har jag inte speciellt ont i huvudet eller nacken..
Ingen hjärninflammation här inte (tack mamma för de lugnande orden..)
Idag har man trippat på de sista tålamods linjen innan tösen somnade poff i soffan, men de va då bara att väcka henne och berätta att vi måste borsta tänderna. Sagt och gjorde så va de klart och sen somnade hon gott i sin säng.

Men jag va iaf sugen på mat idag, och visst fan lagade jag mat också.
Lax i foliepaket - SE OCH HÖR! :D

Sen har de inte hänt så mycket, har försökt att ta de lugnt just pga att jag ändå HAR varit sjuk.
Imorgon då.. Elina fyller år, men har ju inte direkt pratat så värst mycket med mamman så jag vet varken tid eller något. Jag och lillan ska iaf hälsa på mamma/mormor & /morfar imorgon. De har ju varit i prag på en liten mini semester.


Kommentarer
Postat av: Linda

mamman säger att ni får komma precis när ni vill!! Jag har precis kommit hem så jag vet inte om du är vaken så jag vågar inte ringa nu.

2010-06-05 @ 23:52:10
URL: http://lindagusen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback