Söndag (bilder)

Idag är det söndag, och lillan är snart hemma igen :)
I fredags så var jag på ikea och shoppade loss en del. :)
De behövs lite mer pill, tavlor, hyllor osv.. Och sen paketet med de sakerna (inläggen här under) med kuddarna, påslakan, handdukarna och även säng borden osv..
Jag hoppas jag får allt inom 2 veckor iaf.

I fredags så va E här tills 01:30 på natten :) Somnade runt 3 och va helt död, vaknade sen på lördagen kl 15, mötte senare upp Annso. Vi gick hit och hon hjälpte mig och fixa lgh till de bättre :)

Jag har även lagt upp bilder ifrån kameran, de va ett tag sen man gjorde de :)


Sami


Tösen och Linda


Tösen


Sami


Sami och Tösen


Tösen


Min färgglada smikning :)


Kommentarer
Postat av: cissi :)

gud vilka fina bilder :) o va fint du fixat i din lägenhet :) supeeeer najs

2010-06-25 @ 18:25:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback