Bästa sommaren?

Om de ser ut som de är "planerat" i sommar så kommer nog denna sommar vara den bästa sommaren på länge.
Jag längtar faktist jätte mycket, att få spara minnen på kort, att få se glädjen i hela ansiktet och snacket ett bra tag efter, ja vad mer kan man önska sig?

När jag nu tänker på sommaren så blir jag helt glad inom mig! Och även tanken på att de faktist inte är så Jätte långt kvar till sommaren. Vad som behövs göra innan så känns de som att de kommer att gå fort.


Jag och Maskan pratade idag om att bli mamma, ang känslor och beteennde.
Jag tycker faktist de är Lättare än va jag någonsin hade trott.
Det allra jobbigaste är att man hela tiden är så sjukt rädd.
Då de känns som att hjärtat hoppar ur kroppen för några sekunder.
Tex då tösen håller på att ramlar, springer dit hon inte får osv.
Min allra största rädsla här i livet är att förlora just henne.


Som mamma så har man nog tänkt detta många, många  gånger.
-Vad vore jag om jag inte fick tösen?
-Hur kunde jag Då känna mig hel?
-Vart fick jag glädjen ifrån?

Jag är inte jag utan min dotter!!

Kommentarer
Postat av: FisansMamma

Hej, såg nu när jag kollade igenom komentarerna att du hade komenterat (typ i januari).

Jag har iaf tagit bort filmerna som nellie var med i nu..



Hade bara missat att du skrivit, annars hade jag gjort det tidigare..

2010-03-16 @ 15:22:40
Postat av: PetiteMami

exakt så känner jag för min dotter

2010-04-01 @ 15:58:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback