Dax att sova, kanske.

Lillan är ju hos sin pappa, jag sitter här hemma och tröttheten kommer närmare och närmare.

När tösen är hemma så känns de som att jag kan vara uppe hur länge som helst. Men jag går ju och lägger mig i hyffsad bra tid för att orka gå upp.
Men när tösen är hos sin pappa så blir jag trött direkt.
Varför jag inte fester? -För att jag inte orkar!
Och oftast så vaknar jag jätte tidigt och är jätte pigg.
Är de inte dessa helger man orkar vara uppe sent, just för att man KAN?
Är de inte dessa helger man ska ligga i sängen hela dagen, just för att man KAN?

Alltid lika skumt som vanligt.
Ne nu ska jag nog gå ut på balkongen och sen blir de natti natti för min del.



God natt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback